23.4.20

Saat farkı ile...


Dün gece 2'ye kadar çalışınca bu sabahı tanımlayan kelime sersemlik oldu. Bir iş halletmek için mecburen dışarı çıkınca Costco alışverişini de yapıp döndüm. Daha önceki alışverişte arada 2 metre mesafe bırakarak sıra olup caddeye taşmıştık, bu sefer sıra yoktu, pat diye girdim. Üstüne pakette aldığım eriklerin hepsi sert çıkmasın mı? Değmeyin keyfime. Koskoca Costco'da un kalmamış olması (tuvalet kâğıdı vardı ama) bile o keyfi bozamadı. Oh.

Bugün öğrendiğimize göre buradaki ilk vaka aslında 6 Şubat'ta bir ölüm ile sonuçlanmış. Biz Washingon'dakini biliyorduk. Yani Ocak ayında virüs çoktan bu tarafa da gelmiş.

Bir arkadaş bizim şehrin belediye başkanı ile Facebook'tan yazışmış. Adam elimde fazla maske var isteyen varsa vereyim demiş. Aferin adama. Neredeyse bir Mansur Yavaş!

Bugün böyle geçti ama gündemin en önemli maddesi Corona virüsü değil benim için.

Ben bu yazıyı 22 Nisan biterken yazıyorum, bir iki dakika da bekledim ki tarih değişsin. Türkiye'de şimdi 23 Nisan.

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun!

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin kuruluşunun100. yılı kutlu olsun!




2 yorum:

  1. Merhaba sevgili "benim", blogdaki yorumunuz icin tesekkur ederim!
    Siz de eski blogculardanmissiniz, nasil daha once gormemisim sizi sasirdim ama takipteyim ulkedasimi bundan boyle :)
    sevgiler, stay safe!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi hatırlıyorum, epey önceden (blogun ismi çok orijinal de 🙂). Ben de takipteyim.

      Sil