29.1.08

hangi anlamda?

sinir baslikli yazima gonderilmis bir yorum.  ne diyeyim bilmem ki? 



7 yorum:

  1. "Amerika'da insanlar birbirine gunahini bile vermez. Kendi ayaklarinin ustunde durmayi ogrenmelisin." denebilir.

    YanıtlaSil
  2. Bolgeden bolgeye degisiyor olmali. Yasadigim New England bolgesi, Amerika'nin en kalbur ustu kesimi. Turkiye'de de en luks semtlerde ayni sosyal yapiyi gormek mumkundur sanirim. Insanlar zenginlestikce ruhlari fakirlesiyor. Etraflarina kalin kalin duvarlar oruyor. Insan iliskileri degil de kariyer para one cikiyor. Amerika denince benim aklima bu geliyor.

    Sayilar teorisinde cesitli esitliklerin ozel(rasyonel) cozumleri ile ilgilenir. Benim arastirma yaptigim esitlik y^2 = 4x^3 - ax - b formunda. Bu denklemin rasyonel cozumlerinin olusturdugu yapiyi inceliyorum.

    Nerede kullanilir derseniz, belki kriptografi. O da yan etkisi. Yani direk olarak biz bunu yapalim da kriptografi iyiye gitsin gibi bir dusunce yok.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    15 aralık 2005 tarihili bir blogda
    "Şimdi üniversiteden emekli oluyorum; ancak tahayyülüm dünyayı anlamak için daha uzun süre devam edecek"

    Prof.Dr.Hüsrev Hatemi

    gibi bi alıntı yapmışım.
    http://ilber.blogspot.com/search?q=h%C3%BCsrev

    dün şöyle bir yazıya denk geldim belki alakalıdır,emin değilim.

    http://www.zaman.com.tr/yazar.do?yazarno=1037

    19mart2008 zaman,hilmi yavuz.

    YanıtlaSil
  4. herkes kendi hayatını yaşar diyebilirsiniz gelirken size mi güvendi sanki ama başka bi açıdan bakarsanız insanlık yardım etmek gerektirir?

    YanıtlaSil
  5. amerika hayaller ülkesi arkadasta hayalleri uğruna gelmiştir bi el uzatın bence

    YanıtlaSil
  6. ne olurdu yardım etseydin çocuğa :))

    YanıtlaSil