3.9.21

Yanan dönen dünya

 

Böyle bir şey bir tek yanar dönerli meyve tabağında olur sanıyordum. 

Hayranlıkla bakmak isterdim, bir an için öyle de oldu. Ama hemen sonra aklıma bitmeyen yangınlar, günlerce puslu duman içinden yükselen ve batan turuncu güneş, 40-42 derece sıcaklıkta geçirdiğim bütün bir yaz geldi. Bilimin açıklamasını kulak ardı ettim ve içimden haykırdım: Gökkuşağı bile yanıyor. Pes insanlık, pes!




Bu fotoğraf West Virginia'da çekimiş, yani gerçekten Amerika'dan bir görüntü. 




5 yorum:

  1. O ne yaw! Daha acaip ne görebiliriz dedikçe böyle şeyler çıkıyor önüme..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu bir kere yüksek sesle söylesene: Gökkuşağı yanıyor. Böyle distopya olmaz olsun!

      Sil
  2. Ben bir bizim ev sıcak sabar iken 🔥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. California'nın büyük kısmı artık sıcak ve kurak bir çöl. Zavallı ağaçlar içten kurudular, hani gözünün feri gitmiş deriz ya, bazı ağaçların öyle feri gitmiş.

      Sil