6.12.06

Yedek Parça

Daha önce Apple dükkânlarından bahsetmiştim. Burası da Legoland. Eh benim zamanımdan beri legolar -haliyle- çağ atlamış. Bu dükkânın bir duvarı parçalara ayrılmıştı. Çatık kaşlı minik lego adamların başrolde olduğu setlerin doldurduğu diğer duvarlar pek ilgimi çekmedi. Bir ekskavatörle idare ettik.

Diyeceğim o ki, vaktiyle koltuk altına kaçan, oradan da görünmez deliklere düşen eksik legolar için mızıldanan tek çocuk ben miydim? Halbuki çözüm 25 yıl 9990 km ötedeymiş, daldır elini şu duvardaki deliklere avuç avuç topla.

2 yorum:

  1. Off tam bizlik!Bir de elektrikli supurgenin icine kacanlar var ki! ruhsal durum iyiyse tek tek toplanir yikanir kurutulur, yok asabi gunundeyseniz, hepsi cope..Sonra da katalogdaki lego arabalar bir turlu tamamlanamaz, yavru eksikligin farkindadir hayir aynisi olsun aynisiii!! diye cirpinir durur..Eh o zaman da yaraticilik gerekir, bak oglum bu hepsinden daha gzuel oldu, annen yapti dersiniz, cocuk nedense yemez:)

    YanıtlaSil
  2. arnavutluk etiketi neden ben oraya takıldım.

    YanıtlaSil