30.8.06

30 Ağustos Zafer Bayramı tüm yurtta coşkuyla kutlandı

... ya temsilciliklerde?

Bugün e-posta hesabıma Zafer Bayramımı tebrik eden mesajlar geldi. Hepsi yurtdışında yaşayan Türklerden. Samimi, heyecanlı ve orijinaldiler. Hürriyet'te gördüğüm manşet ise şaşırttı.

30 Ağustos Zafer Bayramı burada pek hatırlanmıyor. Halbuki 1789'u olanlar 14 Temmuz Bastille Günü'nü hatırlamış bakın.

Bana gelince, ben bayramı kutluyorum. New York'ta yapılan geçmiş Türk Günü yürüyüşlerinden birinden kalan bu ufaklıkların fotoğrafıyla.

2 yorum:

  1. dün sabah sabah netten gazetelere söyle bir göz atayım dedim,bu haberi aksam gazetesinde uyku sersemi görünce gelde hem 30 ağustosu hem de Atatürk'ü sevgiyle anma !

    PAKİSTAN'da Devlet Başkanı Pervez Müşerref'in geçen hafta sunduğu tecavüz suçlarına karşı yasa tasarısına tepkiler artarak sürüyor. Telegraph gazetesinin haberine göre, İslami kurallara göre tecavüzün kanıtlanması için 4 'dindar' erkeğin tanıklığını gerektiren yasayı değiştirmek isteyen Müşerref'e, tasarının Kuran'a aykırı olduğunu öne süren radikal İslamcılar ateş püskürürken, kadın haklarını savunan gruplar 'kurtarıcı' gözüyle bakıyor. 'Kadınları Koruma Yasası' adı verilen tasarıya karşı muhafazakarlar, ülke çapında protesto gösterileri düzenlenmesi için çağrıda bulunuyor.

    http://gaykedi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Iyiki ben 30 Agustos'ta Hurriyet'e bakmak yerine, kendi mesajimi gonderdim ese dosta. Yoksa "bizim 1789'umuz" basligini gorunce sabah sabah komalara girerdim heralde, utanmazligin doruk noktasina cikilmis ne diyim.

    YanıtlaSil