1.11.05

Cadilar Bayrami

Amerika'da Cadilar Bayrami (Halloween) kutlandı.



Türk cadıları bu günü idrak ederken, Amerikan cadıları ne yapıyorlardı?


Bu yıl bu taraflarda 'zombie' olup caddede volta atmak modaymış.



Amerikan günlük hayatla ilgili Türkler tarafından yazılmış iki satır okuduysanız, ya da burayı ziyaret etmiş birinin "ben Amerika'dayken..."lerini dinlediyseniz, Amerikalıların 1 metre öteden geçerken bile pardon dediklerini ve çok gerekmedikçe birbirlerine dokunmadıklarını bilirsiniz. İlerleyelim beyler diye birşey yok burada. Kuyrukta kaynak yapma gibi davranışlar bile sert bakış veya baş önde duyulmayacak bir sesle homurdanmaktan başka bir tepkiyle karşılanmayabiliyor.




Ama zombie olunca karakterleri değişiyor, arabalara el kol hareketi yapabiliyorlar. Kaldırımda karşımdan gelirken ellerini bana uzatıp "heee heee" diye ayak sürüyenler görmedim değil:)


Herhalde yerel kanallardan birine haber oldular.

11 yorum:

  1. resimler ve anlatim o kadar guzel ki, kendimi bir an tipik amerikan korku filmlerinde hissetim; hani her an maskeli katil cadilar bayraminda kendi arasinda eglenen zombi kostumlu zavalli liselilerden birini oldurecek, o cocuk gercekten zombi olacak, intikamini alacak gibi..
    bu post bana cadilar bayrami partisinde ne giysem problemine ilham kaynagi oldugu gibi, ellerini uzatarak `hee` `heee` diye sana gelmeleri gercekten de gorulmeye degermis, cok eglendim

    YanıtlaSil
  2. cadılar bayramı türkler yapmıyor ama dıştan görünüşü çok eğlenceli görünüyo

    YanıtlaSil
  3. bence çok saçma.ama bizimde bayramlarımız olduğu gibi onlarında bi takım bayramları var bununla dalga geçemeyiz. eğlenceli yanı değişik şekilde giyinmek...

    YanıtlaSil
  4. bende cadılara we yarasalara çok düşkün olduğumdan gerçekten cadılar bayramı(hollewen)bnizimde kutlamamızı isterdim ki,bunu bana sorarsanız her cadılar bayramı 31 ekimde ewimde ğaeti weriyorum..

    YanıtlaSil
  5. merak etmeyin yakında cadılar bayramı türkiye de de olur baksanıza bir çok turist ülkemize geliyor bunlardan biri türkiye ye bu bayramı bulaştırır yada bazı site isimlerine bak Cent Plus , Apil Cort hep ingilirce ülkemiz artık hep ingilizce oluyor yakında bizde belki bu bayramı kutlarız ben yüzümü gıda boyasına kırmızıya boyarım şeytan ve vampir dişlerim var onları takarım kıyafetime ciğer falan yapıştırır ve elimde sahte beyin yada kalp alırdım

    YanıtlaSil
  6. Hem korkutucu, hem eğlenceLi..Hem karizmatik, hem şapsaL..

    Ama benim kafamdaki düşünceye göre, Cadılar Bayramı geneLLikLe karizmatik ve korkutucu seçenekLerin hayaLiyLe doLu (:

    Umarım birgün bir hükümet çıkar geLir 'aLın size CadıLar Bayramı..^31 Ekim'de her yer tatiL takıLın kafanıza göre ' der ama nerdeee (;

    YanıtlaSil
  7. heryılın 31 ekiminde cadılar bayramını kutlayalım isterdim çünkü çok eğlenceli bişeye benziooo cadılar bayramını hemen hemen çoğumuz amerikan filmlerinden öğrendik....gizemli eğlenceli.. valla ben bu 31 ekimi iple çekiyorum takvime göre cadılar bayramına 7 gün kaldı.....herkesin cadılar bayramı kutlu olsun hahahahaha

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar ben amerikada yaşıyorum ve her yıl cadılar bayramına katılıyorum hepinizin cadılar bayramını kutlarım

    YanıtlaSil
  9. gormenizi tavsiye ederim arkadaslar ozellikle erkekler icin soyluyorum heryer kiz dolu bol bol resim cek zaten cogu sarhos al evine gotur ne istersen yap kardesim manyak bunlar ya

    YanıtlaSil
  10. Yazın çok güzel bu yıl bende amerikadaydım ama malesef cadılar gününden kısa bir süre önce döndüm ve sadece hazılıklarını görebildim müthiş bişi nasılda günler öncesinden hazılanıyorlar evlerini süslüyorlar süperrrr...

    YanıtlaSil
  11. evet cadılar bayramı türkiyede yapılmıyor fakat yinede yapılsa işime gelirdi komik giysiler giyerdik ve beleşe bol bol şeker yerdik hem de şeker topluyamassak ugursuzluk falan yapardik hem bu bayramda 1 şeker almak şart deil kapışan kapışana XD ben cok isterdim türkiye'de de kutlanmasini cok zevkli olurdu

    YanıtlaSil